White Cat's Paw --> Cat Paw Print

maanantai 27. tammikuuta 2014

Arkistoja


Ajalta ennen blogin pystytystä mulla on iso liuta kuvia joita en oo julkaissut yhtään missään. Kun kerran tämä nyt on, ja tän piti mulle olla just SE paikka mihin nämä koirakuvani tungen, päätin julkaista nyt näitä sen koommin läpi käymättä.

Alkuun hiekkaranta kuvat on joulun jälkeen kuvattuja. Piipahdin Pietarsaaressa moikkaamassa ystävää, sekä virallisesti testailin uusinta objektiivia luonnon valossa. Oli jo todella hämärää joten ei näistä mitään erikoisia tullut. Eikä sen koommin erilaisiakaan, Taavilla ihan sama naama jokaisessa!




























Sitten on hassuttelukuvia Taavista ja Viivistä. Ennen aattoa vietettiin jonkun sortin pikkujouluja ja leivottiin pipareita täällä mun luona. Tai Katja leipoi, mä kuvasin koiria.






Ja jouluaattona ajan tappoa lapsuudenkodissa.












Musta tuntuu ettei tästä kuvapläjäyksestä vois epämääräisempää saada, ja oivalsin just kuinka sekava tilanne mun ulkoisella kovalevyllä parhaillaan on. Oli tarkoitus laittaa tähän otoksia Taavin ja Viivin aiemmista riemubileistä, mutten yksinkertaisesti löydä niitä mistään. Siispä kuvia edelleen omituisella aikajanalla ihan sikin sokin sieltä täältä.
Tähän alkuun kuvia musta ja Taavista taas kerran Pietarsaaressa rannalla, ne ei nyt tässä soinnu toisiinsa mutta niissä on kivaa tunnelmaa.


Syksyllä meitsi ja tahmis metäs
Sit jo blogissa vilahtaneet joulukorttikuvat. Näitä mulla oli Viivistäkin kun pistettiin mun olkkariin home-made studio paremman puutteessa pystyyn, mutta koska tähän postaukseen tuli jo liikaa sisältöä, päätin jättää Viivin potrertit julkaisematta.







Täähän on niinku aika-koneella matkustais .... Eli ylempänä Tahmista kesällä, rannalla on kevät, studiokuvan oon ottanut alkukeväästä koulussa. Sitten aatto -12 meikäläinen sosialisoi, Enni ja Taavivaavi kuorsaa.


Nää on näitä. Lammaskoira lampaantaljalla ja taustalla rakas valaisin lampunvarjostin ylösalaisin.






Ei mul muuta.

Huom! alempana päivän varsinainen postaus :)

2 kommenttia: